joi, 1 decembrie 2011

"Un spit in fund cu un pantof de lux"

       Acesta este primul Salut! de pe iSSue. Eu sunt Raluca Popa, jurnalist de profesie, si cate putin din toate restul in timpul liber...iar iSSue este un proiect, la inceput deocamdata, dar care se vrea a deveni blogul tau de lifestyle, events, fashion, beauty, advice, travel, hobby & cuissine de fiecare data cand vrei sa cauti o iesire dintr-un iSSue in care te afli. Provocarea pe care ti-o propun este ca eu sa ma pun in papucii tai si sa scriu articole pe temele mentionate anterior, iar tu sa primesti la fiecare postare minim 12 cm de informatii si solutii de calitate. De ce aceasta abordare? Pentru ca tu sa te simti la inaltime de fiecare data cand "urci" pe platfoma iSSue in incercarea de a-i da o alta pereche de incaltari problemei tale. 

       
       Si ca sa nu crezi ca titlul este intamplator sau ca are vreo legatura cu tine, povestea acestui blog incepe un calendar pe anul 2012, pe care l-am primit cadou cu aceasta dedicatie. Calendarul vine din partea unei persoane care imi stia ideea si intentia de a da drumul acestui proiect si simtea ca as mai avea nevoie doar de un...impuls. Asa ca pe fiecare fila din zilele anului ce urmeaza se afla cate un pantof de lux, care a facut sau nu istorie dupa ce a fost creat. Imi ramane doar sa transform fiecare "shoe" din calendar intr-o postare pe iSSue. Let the magic begin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu